Köszönjük, hogy letöltöd a fejlesztő kiadványunkat.
A letöltési linket elküldtük a megadott email címedre.
Ha a letölthető anyag elnyerte tetszésedet, ha érdeklődsz a téma iránt; és szeretnéd, hogy gyermeked ne sémákban gondolkozzon, hanem a megjelenő új kérdésekre és problémákra újszerű, eredeti választ adjon, figyelmedbe ajánljuk az alábbi digitális kiadványainkat.
A könyvre kattintva részletesen bemutatjuk, milyen korosztálynak ajánljuk és milyen fejlesztési feladatokat tartalmaznak.
A digitális kiadványban szereplő játékos nyelvi feladványok, anagrammák megoldása elősegíti a kreatív problémamegoldó gondolkodást.
Az anagrammákból álló gyakorlatsor különböző nehézségű feladatokból áll, így már 8 éves kortól alkalmas a kreatív gondolkodási képességek fejlesztésre.
A digitális kiadvány 150 anagrammát tartalmaz
_________________________________________________________________________________________
A „Kreatív Elme” kiadványban szereplő gondolkodtató kérdések megválaszolása elősegíti a kreatív problémamegoldó gondolkodást.
Korosztálytól függetlenül ajánlott
A kérdések megválaszolása történhet egyénileg, párban, de akár csoportban is
Cél: Minél több válasz a kérdésekre!
Szabály: Nincs rossz válasz! Magyarázattal minden válasz elfogadható.
A digitális kiadvány 30 kreatív kérdést tartalmaz
___________________________________________________________________________________________
A kiadványban található gyufarejtvények gyakorlatsor különböző nehézségű feladatokból áll, így már 8 éves kortól alkalmas a problémamegoldó képességek fejlesztésre.
19 oldalon / dián elhelyezett, gyakran több megoldási lehetőséggel rendelkező gyufa feladvány található.
Szükséges előismeret: római számok
Szükséges eszközök: játékosonként néhány szál gyufa a feladvány kirakásához
Ajánlott 8 - 9 éves kortól
A digitális kiadvány 23 gyufarejtvényt tartalmaz
_______________________________________________________________________________________
A játék célja a beszédfejlesztés, a szövegalkotás, a szókincs, az alkotó fantázia és a kommunikációs készségek fejlesztése; gyors reagálás a váratlanul megjelenő szavak mondatba fűzésével.
A játékban résztvevők javasolt létszáma legalább 2-3 fő
1 fő játékvezető – aki a ppt vagy pdf kivetítést kezeli
A többi játékos felváltva meséli az adott történetet, beleszőve a felvillanó szavakat
A jókedv és nevetés garantált!
A digitális kiadványban található 10 alkotó fantáziát fejlesztő gyakorlatsor 9 éves kortól alkalmas a kreatív képességek fejlesztésre
_________________________________________________________________________________________
A „Kreatív nyelvi feladatok” kiadványban szereplő gondolkodtató anyanyelvi feladatok megoldása elősegíti a kreatív problémamegoldó gondolkodást
Komoly kreatív gondolkodást igénylő kreatív anyanyelvi feladatok (felnőtteknek is feladhatja a leckét)
Ajánlott 12 éves kortól
A digitális kiadvány 85 kreatív nyelvi feladatot tartalmaz
______________________________________________________________________________________
Tudományos kvíz kérdések megoldással
a tudomány
a felfedezések
az állatok
a növények
kérdésköréből.
Ajánlott 10 - 12 éves kortól
_______________________________________________________________________________________
Ezzel a kiadvánnyal egyszerre rendelheted meg az összes kreatív gondolkodást fejlesztő gyakorlatsort!
Az itt közreadott digitális anyagban együtt szerepel a kreatív problémamegoldó gondolkodást, az alkotó fantáziát, a logikai készségeket, a kreatív nyelvi képességeket fejlesztő gyakorlatsorokat tartalmazó 6 kiadvány.
Ha igazán érdekes és játékos kreatív gondolkodást fejlesztő feladatokkal szeretnéd gyermeked üres óráit feldobni, válaszd ezt a 6 kiadványt egyben, mert igazán kedvező áron juthatsz hozzá.
_________________________________________________________________________________________